دکتر علیزاده متخصص کلیه - اورولوژیست

دکتر علیزاده متخصص کلیه - اورولوژیست | در این مطلب به مبحث دکتر متخصص کلیه خواهیم پرداخت. [ ادامه مطلب ... ]

دکتر کلیه و مجاری ادراری مشهد دکتر سامان علیزاده- اورولوژیست

دکتر کلیه و مجاری ادراری مشهد دکتر سامان علیزاده- اورولوژیست | در این مطلب به مباحث متخصص کلیه و مجاری ادراری کودکان در مشهد-دکتر مجاری ادرا [ ادامه مطلب ... ]

متخصص کلیه و مجاری ادراری مشهد دکتر سامان علیزاده- جراح و متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری- اورولوژیست | در این مطلب به مباحث فوق تخصص ک [ ادامه مطلب ... ]

سنگ کلیه:علائم، درمان و دفع

سنگ کلیه نتیجه انباشته شدن مواد معدنی محلول در لایه پوششی داخلی کلیه‌ها است. سنگ کلیه معمولاً از اگزالات کلسیم تشکیل می‌شود، البته رسوبات اد [ ادامه مطلب ... ]

برگشت ادرار از مثانه به حالب در کوکان

بررسی شیوع برگشت ادرار از مثانه به حالب در کوکان مبتلا به عفونت ادراری علامت دار [ ادامه مطلب ... ]

نقش کلسیم در تشکیل سنگ کلیه

تاثیر آب سخت و آب سبک در تشکیل سنگ کلیه؛ آیا نوشیدن آب معدنی در پیشگیری از بروز سنگ کلیه موثر است؟ [ ادامه مطلب ... ]

مهمترین مراحل تشخیص اختلال نعوظ (ED) + عکس

4 مرحله اساسی و بسیار مهم در مراحل تشخیص اختلال نعوظ (ED) 1- بررسی شخصی و آزمایش در خانه 2- معایته بدنی 3- آزمایش خون 4- ارزیابی سلامت روان [ ادامه مطلب ... ]

همه چیز در باره ختنه نوزادان پسر

چه زمانی برای ختنه اقدام کنم؟ کدام دکتر بهتر است و سوال های از این دست. ایا احتمال بروز خطا در ختنه وجود دارد؟ ایا ممکن است فرد اسیب ببیند؟ [ ادامه مطلب ... ]

ساخت کلیه مصنوعی برای دیالیزیها

عده ای از دانشمندان توانستند با کمک مهندسی ژنتیک کلیه موش صحرایی را در ازمایشگاه بسازند که این نوید باعث رهایی بیماران کلیوی از دیالیز میگرد [ ادامه مطلب ... ]

بیماری واریکوسل چیست؟ علائم و درمان چگونه است؟

واریکوسل پیچ خوردگی شبکه وریدی بالای بیضه است که گاها باعث ناباروری میشود اما با جراحی قابل درمان است. [ ادامه مطلب ... ]

اندازه بیضه سالم چقدر است و علائم بیماریهای بیضه چیست؟

اندازه طبیعی بیضه در نوزاد، نوجوان و بعد از ازدواج. تفاوت بیضه چپ و راست چیست آشنایی با علائم بیماری های بیضه [ ادامه مطلب ... ]

علت بیضه نزول نکرده در نوزاد و راه های درمان آن چیست؟

بیضه نزول نکرده عموما در نوزادان دارای اختلال هورمونی دیده میشود. از ماه هشتم بارداری شروع شده و پزشک متخصص آن را تشخیص و درمان میکند. [ ادامه مطلب ... ]

جدیدترین روش سنگ شکنی کلیه و کارهای لازم قبل و بعد از درمان چیست؟

در روش ESWL امواج تولید شده با عبور از بافت موجب تکه شدن سنگ میشود. روش ESWT یا شاک ویو به درمان ناهنجاریهای ارتپدی کمک میکند. [ ادامه مطلب ... ]

10 مورد از علل ناتوانی جنسی و مهمترین روشهای پرتوانی جنسی چیست؟

از تغذیه تا مدیریت فردی؛ مهمترین روشها برای پرتوانی جنسی شما [ ادامه مطلب ... ]

7 بیماری مهم مقاربتی و عوارضی که در فرد ایجاد میکند

بسیار مهم است که در روابط جنسی به سلامت دستگاه تناسلی توجه داشته باشیم بیماریهای مقاربتی فراوانی وجود دارد که سلامت انسان را به خطر میاندازد [ ادامه مطلب ... ]

مهمترین بیماریهای مثانه چیست؟

دکتر سامان علیزاده جراح و متخصص بیماریهای کلیه ومجاری ادراری – علل عفونت و سرطان مثانه و راه های درمان آن چیست؟ [ ادامه مطلب ... ]

درمان های طلایی زگیل های تناسلی ویژه خانم ها و آقایان

زگیل های تناسلی از راه ارتباط جنسی، پوستی و مادر به کودک انتقال میابند که با رعایت راه های پیش رو آن را میتوان تا حد امکان برطرف کرد. [ ادامه مطلب ... ]

زیگیل تناسلی یا HPV چیست؟

زگیل های تناسلی معمولا اطراف مناطق جنسی مانند اطراف مقعد و داخل روده بزرگ، فرج و بر روی آلت جنسی پدیدار می شود [ ادامه مطلب ... ]

۸ نکته ضروری در مورد مثانه که دانستن آنها لازم است

دکتر سامان علیزاده، متخصص کلیه و مجاری ادراری در مشهد – مطالبی از مثانه و ادرار که دانستنش برای هر فرد بالغی ضروری می باشد [ ادامه مطلب ... ]

12 علت اصلی شب‌ ادراری در بزرگسالان

شب ادراری و عوامل ایجاد آن در بزرگسالان دارای عوامل متعددی است که به راحتی نیز قابل درمان می باشند. [ ادامه مطلب ... ]

پروستات چیست؟ و ارتباط آن با فعالیت جنسی چگونه است؟

پروستات غده‌ای است که در گردن مثانه مردان قرار دارد. پروستات در بیشتر مردان هنگام میانسالی بزرگ می‌شود. [ ادامه مطلب ... ]

وازکتومی و ناباروری در مردان چیست؟

وازکتومی نوعی عمل جراحی برای کنترل بارداری در مردان است. این عمل فقط برای پیشگیری از حاملگی است [ ادامه مطلب ... ]

سرطان کلیه چه زمانی رخ میدهد؟ نشانه ها و راه های درمان چیست؟

سرطان کلیه بیشتر در افراد بالاتر از 50 سال دیده می‌شود و استعمال دخانیات و فشار خون بالا و استعمال دخانیات از مهمترین علل این سرطان می باشد [ ادامه مطلب ... ]

نازایی و ناباروری چیست؟ 9 راهکار بارداری

متخصص کلیه و مجاری ادراری در مشهد – ناباروری در مردان و زنان را چگونه درمان کنیم و بهترین زمان مقاربت چه موقع است. [ ادامه مطلب ... ]

100% معافیت از بیماریهای دستگاه ادراری و تناسلی